[ ]
Πρόσφατες Αναρτήσεις
Λεγόμαστε άνθρωποι ή κτήνη;
Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011 Posted by STEVENIKO


Λεγόμαστε άνθρωποι όταν αφήνουμε ένα μωρό να πεθάνει στη μέση του δρόμου ή κτήνη; Αν κρίνουμε από το περιστατικό που προβάλλεται στο βίντεο που ακολουθεί , η ερώτηση πιθανότατα να είναι περιττή…

(Συνηθίζουμε να ασχολούμαστε με την πολιτική , την διπλωματία και την οικονομία, αλλά το βίντεο που αντίκρισα πριν λίγο στο REUTERS με σόκαρε και δεν θα μπορούσα να το περάσω ασχολίαστο)

Τα βιντεοσκοπημένα στιγμιότυπα που λήφθηκαν από κάμερες ασφαλείας και δείχνουν ένα δίχρονο κοριτσάκι να κείτεται τραυματισμένο στη μέση του δρόμου και ουδείς να σπεύδει να το βοηθήσει, έχουν προκαλέσει σοκ τόσο στην Κινέζικη κοινωνία, όσο και στην παγκόσμια κοινότητα.
Το περιστατικό συνέβη στις 13 Οκτωβρίου στην πόλη Foshan, στην επαρχία Guandong, όταν ένα κοριτσάκι χτυπήθηκε από φορτηγό ο οδηγός του οποίου το εγκατέλειψε αιμόφυρτο στη μέση ενός στενού δρόμου

Περισσότεροι από 15 άνθρωποι πέρασαν από το σημείο που ήταν χτυπημένο το παιδί αλλά κανένας δεν το βοήθησε, μέχρι που το κοριτσάκι χτυπήθηκε και δεύτερη φορά από άλλο φορτηγό.
Το δίχρονο κορίτσι ονομάζεται Yue Yuem και νοσηλεύεται σε κώμα στο τοπικό νοσοκομείο.

Σύμφωνα με τα ΜΜΕ της Κίνας το κοριτσάκι είναι εγκεφαλικά νεκρό και θα μπορούσε να εκπνεύσει οποιαδήποτε στιγμή.
(Προσοχή: Το βίντεο μπορεί να προκαλέσει σοκ και δεν ενδείκνυται για παιδιά )




STEVENIKO

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη σας...

0 σχόλια for "Λεγόμαστε άνθρωποι ή κτήνη;"

Leave a reply