[ ]
Πρόσφατες Αναρτήσεις
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΙΤΙΚΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΙΤΙΚΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
By STEVENIKO | Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013 | Posted in , , | With 0 comments
Η πληροφορία είναι καρατσεκαρισμένη. Σε κατ' ιδίαν συζητήσεις τα στελέχη της Τρόικας καθώς και στενοί τους συνεργάτες δεν κρύβουν την ανησυχία τους για το κύμα λαϊκής οργής που εκτιμάται ότι θα προκαλέσει νέα λήψη έκτακτων μέτρων, η οποία είναι προ των πυλών: πρόκειται για μέτρα εισπρακτικού χαρακτήρα που έχουν ήδη ετοιμαστεί για να επιβληθούν από τους δανειστές μας στους τρεις πολιτικούς αρχηγούς στην πολύ πιθανή περίπτωση απόκλισης από τους στόχους του προϋπολογισμού για την μείωση του ελλείματος.


Ήδη τα πρώτα μηνύματα για την πορεία των εσόδων και την πάταξη της φοροδιαφυγής δεν κρίνονται ενθαρρυντικά. Επιπλέον, πρόκειται για μέτρα που έχουν να κάνουν πρωτίστως με τις προγραμματισμένες απολύσεις στο δημόσιο, που θα λειτουργήσουν προσθετικά στις ήδη εκρηκτικές διαστάσεις τις οποίες έχει ήδη λάβει η ανεργία στην Ελλάδα.

Όλα αυτά και πολλά άλλα που θα δούμε να ξεδιπλώνονται μπροστά στα μάτια μας τους επόμενους μήνες με χρονικό ορίζοντα μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβρη, είναι που δημιουργούν αλλεπάλληλα ερωτηματικά σε απολύσεις στο δημόσιο για το κατά πόσο η τρικομματική κυβέρνηση έχει αποθέματα δυνάμεων και ανοχής από τον κόσμο, για να αντέξει πολιτικά, εκλογικά και κοινοβουλευτικά ένα νέο κοινωνικό σοκ. Οι αμφιβολίες πληθαίνουν από την στιγμή που και οι δανειστές μας, όσο περνά και καιρός, δείχνουν να αντιλαμβάνονται το ασφυκτικό κοινωνικό πλαίσιο μέσα στο οποίο πρέπει η ελληνική κυβέρνηση να κάνει αυτά που της υποδεικνύονται. Ή, για την ακρίβεια, της επιβάλλονται.

Μία συλλογιστική που είναι επικρατούσα αυτήν την στιγμή στους κύκλους των δανειστών μας είναι ότι "η αντίδραση του κόσμου δεν έχει να κάνει μόνο με τα μέτρα λιτότητας, αλλά κυρίως με την αίσθηση ότι υπάρχουν εκεί έξω άνθρωποι που παραμένουν ατιμώρητοι για τα οικονομικά εγκλήματα που διέπραξαν εις βάρος της χώρας" όπως χαρακτηριστικά τόνιζε πριν λίγο καιρό ανώτατο στέλεχος της Ευρωπαϊκής επιτροπής στις Βρυξέλλες. Την ίδια άποψη, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το newsbomb, συμμερίζεται και ο Πολ Τόμσεν του ΔΝΤ, ο οποίος φέρεται να πιστεύει ότι "έχει έρθει η ώρα να λειτουργήσουν οι θεσμοί και η Δικαιοσύνη στην Ελλάδα". Ο Τόμσεν έχει κάνει ξανά και ξανά εκτεταμμένες αναφορές στα ζητήματα της φοροδιαφυγής. Σε ιδιωτικές όμως συζητήσεις υπάρχουν στελέχη του ΔΝΤ που πιστεύουν ότι "η φοροδιαφυγή είναι η μία πλευρά του νομίσματος". "Η άλλη πλευρά είναι όσοι δημιούργησαν αυτό το χάλι και όσοι έβλαψαν το δημόσιο συμφέρον", όπως χαρακτηριστικά σημειώνουν.

Οι ίδιες πηγές λένε μάλιστα ότι η αρχή μπορεί να γίνει με αφορμή τις αστοχίες, τις παλλινωδίες και το θόρυβο που έχει προκαλέσει η υπόθεση με τη λίστα Λαγκάρντ. Δεν αποκλείεται μάλιστα να γίνει πιο ξεκάθαρο το σκηνικό των πιέσεων που ασκούνται στην ελληνική πλευρά από την Προανακριτική που εξετάζει την υπόθεση. Θα φανεί ποιοι, πώς και γιατί θα ήθελαν να αποδοθούν ευθύνες στον πρώην υπουργό Οικονομικών κ. Γιώργο Παπακωνσταντίνου. Φυσικά δεν μιλούν οι πηγές μας για συστάσεις ή μέτρα αλλά για φυλάκιση.

Σύμφωνα με πληφορορίες του newsbomb.gr, οι χειρισμοί που αποκαλύπτεται ότι έγιναν για την λίστα Λαγκάρντ, κάνει τα στελέχη της Τρόικας και τους δανειστές μας να ζυμώνουν ολοένα και περισσότερο στο πίσω μέρος του μυαλού τους την ανάγκη "να χυθεί πολιτικό και επιχειρηματικό αίμα", ήτοι σημαίνει φυλακίσεις και λογοδοσία στην Δικαιοσύνη όσων πολιτικών και επιχειρηματιών έβλαψαν το δημόσιο συμφέρον. Αυτό, όπως εκτιμούν, θα λειτουργήσει κατευναστικά για την κοινή γνώμη στην οποία έχει διαμορφωθεί η άποψη ότι "την πληρώνει μόνον ο κοσμάκης". Σύμφωνα με την ίδια εκτίμηση, μία τέτοια κίνηση θα λειτουργήσει ενισχυτικά για την κυβέρνηση, η οποία θα δείξει ότι "δεν χαρίζεται σε κανέναν".

Προς το παρόν, όλες αυτές οι συζητήσεις παραμένουν σε επίπεδο θεωρίας μεταξύ των μελών της Τρόικας αλλά κυρίως των πολιτικών υπευθύνων στα κέντρα λήψης αποφάσεων του εξωτερικού. Πάντως μην εκπλαγούμε το επόμενο διάστημα δούμε να περνούν την πόρτα του Κορυδαλλού πρώην Υπουργοί, περίοπτα στελέχη της πολιτικής ζωής και οικονομικοί παράγοντες με δύναμη και ισχύ κατά το παρελθόν.

Η αρχή άλλωστε έχει γίνει, θα πει κανείς. Το βέβαιο είναι ότι τα όσα έχουμε δει είναι μόνο η αρχή. Και ότι η συνέχεια των όσων θα παρακολουθήσουμε, θα έχει αυτήν την φορά την αιγίδα των πιέσεων της Τρόικας.

Πηγή: newsbomb

Σαφή προειδοποίηση προς όσους λαμβάνουν αποφάσεις υποκινούμενοι πολιτικά από τη διαπλοκή να μην κοιμούνται ήσυχοι απηύθυνε, με συνέντευξή του στη Realnews, ο Αλέξης Τσίπρας. Παράλληλα, ζήτησε να γίνουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα οι εκλογές, προκειμένου, όπως είπε, να προκύψει κυβέρνηση με λαϊκή εντολή την κατάργηση του Μνημονίου.

Ο Πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή τις δηλώσεις Ολάντ, για συνεκμετάλλευση του ορυκτού μας πλούτου, χαρακτήρισε «πράξη εθνικής μειοδοσίας», τον συμψηφισμό τυχόν κοιτασμάτων με το χρέος του Μνημονίου, ενώ κατηγόρησε τον Αντώνη Σαμαρά ότι επιλέγει ως τελευταία γραμμή άμυνας τον ακροδεξιό λαϊκισμό.

Σε ερώτηση για το ενδεχόμενο οι δημοτικές εκλογές να μετατεθούν από τον Ιούνιο του 2014 στον Οκτώβριο του 2015 απάντησε: «Και γιατί δεν τις μεταθέτουν για το 2018 να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο; Σε αυτό το σημείο έχουμε φτάσει, να μετατίθενται οι εκλογές που καθορίζονται από το Σύνταγμα και τους νόμους, μόνο και μόνο για να αποφύγει η κυβέρνηση του Μνημονίου μια εκλογική αποδοκιμασία. Αυτά μόνο ανεξέλεγκτη αγωνία και πανικό δηλώνουν. Σε δημοκρατικά πολιτεύματα δεν περνάνε». Ενώ σε άλλη ερώτηση για τα σενάρια που συζητούνται για νέο εκλογικό νόμο και το ενδεχόμενο το μπόνους στα κόμματα του κυβερνητικού συνασπισμού ο Πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ έκανε λόγο για «κοινοβουλευτική εκτροπή»: «Είναι παράλογο και μόνο που το σκέφτηκαν. Δείχνει, όμως, σε ποια όρια έχει φτάσει ο πανικός τους. Φαντάζεστε να είναι πρώτος ο ΣΥΡΙΖΑ, να βράζει η κοινωνία εναντίον τους και να παίρνουν μπόνους 50 έδρες η ΝΔ το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ για να φτιάξουν κοινοβουλευτική πλειοψηφία; Μπροστά σε αυτά τα σενάρια, η κοινοβουλευτική εκτροπή του 65 θα μοιάζει με πλημμέλημα της πλάκας. Φοβάμαι ότι με γρήγορους ρυθμούς ξεκόβουν από κάθε δημοκρατική κοινοβουλευτική λογική, και αυτό είναι εξαιρετικά ανησυχητικό».

Στο ερώτημα γιατί καταγγέλλει τον πρωθυπουργό για νέα διαπλοκή απάντησε ως εξής: «Αρκεί να παρατηρήσει κάποιος την κινητικότητα των επιχειρηματιών στον χώρο των ΜΜΕ και θα καταλάβει. Είμαστε σε μια φάση αναδιαμόρφωσης του χάρτη, με σχέδιο την στήριξη της κυβέρνησης, την μετωπική επίθεση στην Αριστερά, και παράλληλα την διασφάλιση επιχειρηματικών συμφερόντων. Κορυφαία στελέχη της ΝΔ και άνθρωποι του στενού περιβάλλοντος του κ. Σαμαρά, συμπεριφέρονται ή και εμφανίζονται ανοιχτά ως δικηγόροι μεγαλοεπιχειρηματιών, και συγκεκριμένα αυτών που διεκδικούν φιλέτα του δημοσίου. Ισχυρότατα Μέσα Ενημέρωσης που διαθέτουν δημόσιες συχνότητες, καταπατούν κάθε έννοια δημοσιογραφικής δεοντολογίας προκειμένου να βοηθήσουν την κυβέρνηση. Με πρόσχημα το Μνημόνιο, οι προκλητικές ρυθμίσεις υπέρ των “κολλητών” δίνουν και παίρνουν. Και στην Βουλή αντί για πολιτική βούληση διαφάνειας, βλέπουμε ένα ανεξέλεγκτο άγχος συγκάλυψης. Αν θέλει ο πρωθυπουργός να ανατρέψει αυτό το κλίμα και να ξεκαθαρίσει την θέση του, έχει κάθε δυνατότητα να το κάνει Δεν το κάνει όμως».

Ο Αλέξης Τσίπρας υπήρξε ιδιαίτερα επιθετικός με το ΠΑΣΟΚ, κατηγορώντας το ότι οδεύει προς οριστική μετάλλαξη και οριστική διάρρηξη των δεσμών του με την κοινωνία. «Τώρα περιθωριοποιείται, μετατρέποντας τον εαυτό του σε δορυφόρο της δεξιάς και του κ. Σαμαρά. Δεν πιστεύω ότι αυτή η οριστική μετατόπιση θα είναι εντελώς ανώδυνη και θα γίνει χωρίς σοβαρή εσωκομματική αναταραχή» δήλωσε χαρακτηριστικά, ενώ εκτίμησε ότι «με τα μεγαλόσχημα περί “Ελιάς” ο κ. Βενιζέλος καλεί τη ΔΗΜΑΡ για εκλογική σύμπραξη προς διάσωση των ποσοστών του».

Ως προς τη ΔΗΜΑΡ, ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ πραγματοποίησε άνοιγμα αναφέροντας ότι «από τις συζητήσεις δεν αποκλείουμε κανέναν, θεωρούμε, όμως, βάση της οποιασδήποτε συνεργασίας την πολιτική αξιοπιστία», ενώ, παράλληλα, επεσήμανε πως «η ΔΗΜΑΡ έχει σοβαρά εσωτερικά προβλήματα και υπάρχει μια ισχυρή εσωκομματική τάση που διαφωνεί με τη συμπόρευση με το Μνημόνιο».

Όσον αφορά στα εσωτερικά του ΣΥΡΙΖΑ, ο Αλέξης Τσίπρας αποκάλυψε πως δεν θα υπάρχει αναβολή του Συνεδρίου του κόμματος, αν, βεβαίως, δεν υπάρξουν έκτακτες πολιτικές εξελίξεις.


Πηγή: real

Του Κώστα Χαρδαβέλλα

Οι πολιτικές κινήσεις Βενιζέλου, μέσα στο Μάρτη, θα εξελιχθούν σε τρεις φάσεις
.
Φάση πρώτη: επιλογή και παράδοση των ηγετικών θέσεων του ΠΑΣΟΚ σε νέους και άφθαρτους πολιτικούς του χώρου με ταυτόχρονο παραγκωνισμό γνωστών στελεχών και όλων σχεδόν των πρώην υπουργών της κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου. «Το ΠΑΣΟΚ χρειάζεται αυτοκάθαρση», είναι μία φράση που μόνιμα χρησιμοποιεί τον τελευταίο καιρό ο Βαγγέλης Βενιζέλος στις συζητήσεις του.
Φάση δεύτερη: επιλογή, μετά από ζυμώσεις και εσωτερικές διεργασίες στο ΠΑΣΟΚ, του επόμενου προέδρου του κινήματος, που θα είναι ένα νέο, άφθαρτο πολιτικό πρόσωπο, ηλικίας όχι άνω των 40 ετών, που θα εκφράζει το «νέο ΠΑΣΟΚ». Ο κ. Βενιζέλος έχει πάρει την απόφαση να αποσυρθεί από την προεδρία του ΠΑΣΟΚ.

Φάση τρίτη: πρόταση επίσημη Βενιζέλου στον πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ κ. Κουβέλη πολιτικής συνένωσης ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ, παραίτησης και των δύο από τις ηγεσίες των κομμάτων τους και επιλογή από κοινού νέου ηγέτη, που θα τεθεί επικεφαλής ενός νέου πολιτικού σχηματισμού, που θα εκπροσωπεί τον χώρο της κεντροαριστεράς ή της σοσιαλδημοκρατίας, όπως θέλουν να χαρακτηρίζουν πολλοί το κενό που υπάρχει μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ.
Το πολιτικό αυτό σχέδιο Βενιζέλου το γνωρίζουν ελάχιστοι από το περιβάλλον του κα η υλοποίησή του θα αρχίσει να γίνεται ορατή από τις αρχές Μαρτίου.

Πηγή: .newsbomb
By STEVENIKO | Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013 | Posted in , , | With 0 comments

Επανέρχεται στο προσκήνιο το ενδεχόμενο ανασχηματισμού καθώς σύμφωνα με δημοσιεύματα, το Μέγαρο Μαξίμου επιθυμεί διορθωτικές κινήσεις χωρίς ωστόσο να αλλάξουν σημαντικά οι ισορροπίες μεταξύ των κυβερνητικών εταίρων.

Αυτό που θεωρείται βέβαιο είναι ότι τίποτα δεν πρόκειται να γίνει πριν ολοκληρώσει το ΠΑΣΟΚ το συνέδριό του που ξεκινά στις 28 Φεβρουαρίου και ολοκληρώνεται στις 3 Μαρτίου. Σύμφωνα με Τα Νέα Σαββατοκύριακο, το Μέγαρο Μαξίμου επιθυμεί να αποφύγει το ενδεχόμενο εισόδου του Ευάγγελου Βενιζέλου στην κυβέρνηση, κι αν εκφραστεί τέτοια επιθυμία από την πλευρά του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, τότε το σενάριο του ανασχηματισμού θα μπει στον πάγο και οι κυβερνητικές αλλαγές θα γίνονται μεμονωμένα, στο μοντέλο Βιρβιδάκη.

Από την πλευρά του άλλου κυβερνητικού εταίρου, η ΔΗΜΑΡ δεν επιθυμεί να βγουν από το κυβερνητικό σχήμα οι υπουργοί Δικαιοσύνης Αντώνης Ρουπακιώτης και Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνης Μανιτάκης, γεγονός που προβληματίζει το Μέγαρο Μαξίμου.

Πάντως, σύμφωνα με την εφημερίδα, τα σίγουρα του ανασχηματισμού θεωρούνται το υπουργείο Υγείας, όπου μάλλον όλα αλλάζουν, και το «σπάσιμο» του Ανάπτυξης. Αλλαγές επίσης πιθανολογούνται στο ΥΠΕΚΑ και στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.

Ποιοι μένουν και ποιοι φέυγουν


Στα σενάρια υπάρχουν φυσικά και τα πρόσωπα που δεν μετακινούνται. Αυτά είναι ο Γιάννης Στουρνάρας που μένει στο υπουργείο Οικονομικών, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος στο υπουργείο Εξωτερικών, ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος στο υπουργείο Παιδείας, ο Νίκος Δένδιας στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και ο Πάνος Παναγιωτόπουλος στο υπουργείο Άμυνας καθώς και ο Γιάννης Βρούτσης στο υπουργείο Εργασίας.

Από τους υπουργούς που πρότεινε το ΠΑΣΟΚ επιτυχημένος θεωρείται ο Αθανάσιος Τσαυτάρης στο Γεωργίας. Αντιθέτως, η παραμονή Λιβιεράτου στο ΥΠΕΚΑ δεν είναι απόλυτη.

Η άλλη αλλαγή είναι στο χαρτοφυλάκιο του Κωστή Χατζηδάκη που θα ξανασπάσει, καθώς θεωρείται υπερβολικά φορτωμένο. Ανοίγουν λοιπόν δύο σημαντικές θέσεις, αφού εκτός από την καρέκλα του Υγείας δεν αποκλείεται να επανασυσταθεί το Μεταφορών και Επικοινωνιών.

Πολλοί προεξοφλούν και έξοδο του Κωστή Μουσουρούλη από το υπουργείο Ναυτιλίας, εν μέρει και για να υπάρξει δυνατότητα εναλλαγής με βουλευτές της ΝΔ που περιμένουν.

Σημαντικό ερώτημα είναι και τι θα γίνει με τον υφυπουργό Οικονομικών Μαυραγάνη, που δεν είχε τόσο πρόβλημα με τον Γ. Στουρνάρα όσο για το ότι είχε μπει στο μάτι της τρόικας που θέλει ανθρωποκυνηγητό φοροφυγάδων. Αυτός είναι άνθρωπος του Μαξίμου, ενώ βρέθηκε η λύση του γραμματέα Χάρη Θεοχάρη, ώστε να τονωθεί ο τομέας των εσόδων με ενίσχυση του εκτελεστικού τομέα. Πάντως η μέχρι στιγμής εκτίμηση είναι ότι ο κ. Μαυραγάνης θα παραμείνει στη θέση του.

Πηγή: nooz

«Οι απολύσεις στο δημόσιο τομέα αποτελούν άλλο ένα επεισόδιο στο σήριαλ συνεχιζόμενων διαψεύσεων της κυβέρνησης πριν από τη λήψη εξοντωτικών μνημονιακών μέτρων και πλήρους ακύρωσης των προεκλογικών δεσμεύσεων των κομμάτων της συγκυβέρνησης» αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωση που εξέδωσε.

«Πίσω από το περιτύλιγμα της διαθεσιμότητας, των μετακινήσεων και της αξιολόγησης βρίσκεται η μνημονιακή δέσμευση για τις 25.000 “απομακρύνσεις” δημοσίων υπαλλήλων το 2013 και για τις συνολικά 150.000 μέχρι το 2015» αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ και προσθέτει πως «οι χιλιάδες άνεργοι που θα προκύψουν και από αυτό το μνημονιακό μέτρο αποτελούν λεπτομέρεια για μια κυβέρνηση υποταγμένη στα συμφέροντα των δανειστών, η οποία τολμά να αποκαλεί “διοικητική μεταρρύθμιση” την πλήρη ισοπέδωσή του κοινωνικού κράτους και τη χειροτέρευση των υπηρεσιών προς τους πολίτες».

«Στον αντίποδα του μνημονιακού ακρωτηριασμού του κράτους, ο επανασχεδιασμός και η ανασυγκρότηση του δημόσιου τομέα στη βάση της διαφάνειας, της αποτελεσματικότητας και της εξυπηρέτησης των κοινωνικών αναγκών αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την ανόρθωση της οικονομίας και την ανάπτυξη» καταλήγει ο ΣΥΡΙΖΑ.     


Πηγή: newpost

Η προσπάθεια της Προανακριτικής Επιτροπής να τεκμηριώσει το «δόλο» του πρώην υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου, σε ότι αφορά στην αλλοίωση της λίστας Λαγκάρντ, έφερε τους βουλευτές αντιμέτωπους με το όνομα Jossef Nissim.

Για όσους δεν γνωρίζουν ο κ. Josef Nissim εκπροσωπεί τη μυστηριώδη εταιρεία Ildom LTD, η οποία φυσικά δεν είναι μια τυχαία εταιρεία. Όπως αποκάλυψε το newsbomb, την εν λόγω εταιρεία διοικεί ο στενός φίλος του Γιώργου Παπανδρέου και «επιτυχημένος» επενδυτής κ. Θεόδωρος Μαργέλλος.

Ωστόσο, το όνομα του κ. Nissim εμπλέκεται και με τρεις λογαριασμούς από την αυθεντική λίστα Λαγκάρντ. Με αυτόν του κ. Συμεών Σικιαρίδη και της συζύγου του Ελένης Παπακωνσταντίνου, εξαδέλφης του υπουργού Οικονομικών, με τον άλλο «εξαφανισθέντα» λογαριασμό συγγενών του κ. Παπακωνσταντίνου, αυτόν του Ανδρέα Ρωσσώνη, συζύγου της άλλης εξαδέλφης του Μαρίνας, και με έναν τρίτο που ανήκει στον κ. Μάργελλο.

Τα στοιχεία αυτά έφτασαν στα χέρια της Προανακριτικής, η οποία, σύμφωνα με την εφημερίδα «Κυριακάτικη Δημοκρατία», αποφάσισε κατά τη συνεδρίαση της Πέμπτης την άμεση κλήτευση του κ. Nissim, ώστε να διευκρινιστεί η υπόθεση.

Εμείς γνωρίζαμε και αποκαλύψαμε το μεμπτό της υπόθεσης, ήρθε η ώρα να το μάθουν και οι κατεξοχήν αρμόδιοι...

Πηγή: newsbomb
By STEVENIKO | Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013 | Posted in , , | With 0 comments

Προσωρινή εκμετάλλευση... δεκαετιών στις δημόσιες συχνότητες! Σε καθεστώς ημιπαρανομίας το ΕΣΡ, στα αζήτητα τα πρόστιμα!


Ένα περίεργο «αλισβερίσι» με έντονη την οσμή της διαπλοκής συντελείται εδώ και δεκαετίες μεταξύ των κυβερνήσεων και των ιδιοκτητών τηλεοπτικών σταθμών. 

Το φλέγον ζήτημα της «προσωρινής» αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας παραμένει ταμπού, λόγω των «ιδιαίτερων» σχέσεων που αναπτύσσονται με τους καναλάρχες. Την ίδια στιγμή όμως που τα ασημικά του κράτους πωλούνται αντί πινακίου φακής, είναι τουλάχιστον προκλητικό να μην βγαίνουν σε κανονικό διαγωνισμό οι ψηφιακές άδειες πανελλαδικής εμβέλειας και το κράτος να χάνει εκατομμύρια! Μιλάμε για μία περιουσία εθνικής σημασίας που παραμένει βορά ιδιωτών και μοχλός άσκησης πίεσης από την εκάστοτε κυβέρνηση.

Για σχεδόν 20 χρόνια, το ελληνικό ραδιοτηλεοπτικό τοπίο παραμένει αρρύθμιστο. Οι ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί εκπέμπουν σε καθεστώς προσωρινής νομιμότητας, με άδειες που ανανεώνονται κάθε τόσο, χρησιμοποιώντας προκλητικά χωρίς κανείς να γνωρίζει πόσα ακριβώς πληρώνουν για ένα δημόσιο αγαθό, όπως τις συχνότητες. Να υπενθυμίσουμε ότι έχουν γίνει ερωτήσεις στο κοινοβούλιο γιʼ αυτό το μείζον θέμα χωρίς να δοθούν πειστικές απαντήσεις. Εννοείται ότι τα μεγάλα κανάλια που ξιφουλκούν κατά τις φοροδιαφυγής, των παράνομων συντάξεων κλπ, αποφεύγουν χαρακτηριστικά να αναφερθούν σε αυτή την κατάχρηση δημοσίου αγαθού που δεν διαφέρει σε τίποτα ως προς τα αποτελέσματα στα κρατικά έσοδα.

«Αιχμάλωτο» και το ΕΣΡ

Παράλληλα τα «παραθυράκια και τα «κόλπα» για να μην πληρώνονται τα πρόστιμα στο ΕΣΡ είναι πλέον πολλά και ουδείς νοιάζεται όταν το περίφημο Συμβούλιο κατακεραυνώνει με πρόστιμα τους καναλάρχες.

Εν τω μεταξύ το Συμβούλιο της Επικρατείας το οποίο καλείται να γνωμοδοτήσει για τις προσφυγές των καναλιών επί των χρηματικών κυρώσεων που επιβάλλει το ΕΣΡ είναι σαφές: «Το Σύνταγμα δεν ανέχεται πλέον την παράταση της θητείας των μελών της Ανεξάρτητης Αρχής, η δε Ανεξάρτητη Αρχή δεν διαθέτει από το χρονικό αυτό σημείο και μετά νόμιμη συγκρότηση» αναγράφεται πλέον σε κάθε απόφαση κατάργησης των προστίμων του ΕΣΡ.

Ύστερα από όλα αυτά δεν είναι τυχαίο ότι οι τηλεοπτικοί σταθμοί αψηφούν τα πρόστιμα που επιβάλλει και τα οποία σε ορισμένες περιπτώσεις είναι ιδιαίτερα τσουχτερά, όπως για παράδειγμα εκείνα σε κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας για τη μετάδοση τυχερών παιχνιδιών χωρίς τη σχετική άδεια της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων.

Το ζήτημα βέβαια είναι ότι η επιτροπή δεν έχει ακόμη συνεδριάσει για τα τηλεπαιχνίδια, ενώ το ΕΣΡ δεν έχει ακόμη απευθυνθεί σχετικά με το ζήτημα αυτό στην Επιτροπή.

Αποτέλεσμα; Τα τυχερά παιχνίδια εξακολουθούν να προβάλλονται, το ΕΣΡ συνεχίζει να επιβάλλει πρόστιμα και οι τηλεοπτικοί σταθμοί συνεχίζουν να τα αγνοούν. Αθάνατη ελληνική πραγματικότητα!
Πόσο θα συνεχιστεί αυτή η τραγελαφική κατάσταση;

Πόσα έχει εισπράξει μέχρι σήμερα το ελληνικό Δημόσιο και γιατί δεν γίνεται διαγωνισμός τώρα που η χώρα έχει ανάγκη από χρήμα;

Ποια «πελατειακή» σχέση κρύβεται πίσω από τα περίφημα πρόστιμα του ΕΣΡ;

Γιατί δίνεται δικαίωμα στους καναλάρχες να αμφισβητούν τα πρόστιμα;

Πηγή: newsbomb
«Οι σημερινές πλημμύρες απέδειξαν ότι η Αττική είναι γυμνή από υποδομές. Οι δυτικές και νότιες συνοικίες του λεκανοπεδίου πλημμύρισαν. Σπίτια και καταστήματα σε αυτές τις γειτονιές υπέστησαν ζημιές με την πολιτεία να παρακολουθεί και την Τοπική Αυτοδιοίκηση αποδεκατισμένη από τα μνημόνια σε πόρους και ανθρώπινο δυναμικό να μην μπορεί ουσιαστικά να βοηθήσει» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ.

Η οικονομική αποζημίωση και η αναστολή πληρωμής φόρων και χαρατσιών στους πληγέντες είναι επιβεβλημένη. Το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον της Αττικής επιβαρύνθηκε με το τσιμέντο των Ολυμπιακών Αγώνων 2004, την κερδοσκοπία γης και την επί δυο χρόνια τακτοποίηση/ νομιμοποίηση κάθε αυθαιρέτου. Οι γύρω ορεινοί όγκοι καταστρέφονται από τις πυρκαγιές και όταν γλιτώνουν από την φωτιά, καταστρέφονται από καταπατήσεις και από ασύμβατες χρήσεις (όπως το νεκροταφείο στον Υμηττό, στην Γλυφάδα).

Τα ρέματα εγκιβωτίζονται και τα ποτάμια μετατρέπονται σε ανοιχτούς αγωγούς ή σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας (όπως ο Ιλισός και ο Κηφισός). Το παράκτιο μέτωπο αντί να βοηθά την εκτόνωση των νερών προς την θάλασσα, τσιμεντοποιείται και τα αντιπλημμυρικά έργα υποδομής, που σχεδιάστηκαν από το ΕΣΟΟΑΠ 2002 για την νότια Αθήνα παραπέμπονται από τότε συνεχώς στο μέλλον.

Με δεδομένο την κλιματική αλλαγή και τα πρωτοφανή, έντονα καιρικά φαινόμενα που προκαλεί η Αθήνα, το Λεκανοπέδιο, η Αττική χρειάζονται νέο σχεδιασμό του χώρου και των υποδομών, χρειάζονται νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο. Δυστυχώς, οι μνημονιακές κυβερνήσεις Παπαδήμου, Σαμαρά και τα κόμματα της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ- ΔΗΜΑΡ το αρνούνται μέχρι να ολοκληρωθεί το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας και οι άνευ όρων και ορίων οικοδόμηση, όπως θέλουν οι «επενδυτές» Το κυρίαρχο μοντέλο «ανάπτυξης» της Αττικής έδειξε τα όρια του. Δεν μπορεί πλέον να προσφέρει τίποτε στην ποιότητα ζωής, ούτε καν στην ασφάλεια των κατοίκων. Η νεαρή κοπέλα που σήμερα έχασε τη ζωή της πηγαίνοντας στη δουλειά της είναι το κύκνειο άσμα του. Όσοι επιμένουν στην αναπαραγωγή του, όπως η τρικομματική κυβέρνηση, είναι επικίνδυνοι και πρέπει να φύγουν.


Πηγή: newpost  
Ανέβηκαν οι τόνοι μεταξύ του υπουργείου Εξωτερικών και της Κουμουνδούρου με αφορμή τη ρηματική διακοίνωση της Αθήνας στον ΟΗΕ αναφορικά με τις άδειες έρευνας που παραχώρησε η Τουρκία εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας.

Το υπουργείο Εξωτερικών χαρακτήρισε «περιττή» την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ και υπογράμμισε ότι τα ευαίσθητα θέματα εξωτερικής πολιτικής της χώρας δεν προσφέρονται για μικροκομματική εκμετάλλευση.

«Ο χρόνος και ο τρόπος με τον οποίο η Κυβέρνηση εξυπηρετεί τους στρατηγικούς στόχους της ελληνικής διπλωματίας, στους οποίους οι περισσότεροι συμφωνούμε, αποφασίζεται με γνώμονα, και μόνον, την προάσπιση των εθνικών συμφερόντων» υπογράμμισε το υπουργείο Εξωτερικών.

Νωρίτερα ο ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ότι η κυβέρνηση καθυστέρησε να θέσει το θέμα στον ΟΗΕ. «Η χθεσινή ρηματική διακοίνωση της Ελληνικής κυβέρνησης προς τον ΟΗΕ έρχεται με μεγάλη χρονική καθυστέρηση, αφού έχουν περάσει επτά μήνες σχεδόν από την πρώτη Τουρκική δήλωση που έθετε σε αμφισβήτηση ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα στα οικόπεδα 5033,34,35 και 5028 και αναμφισβήτητα αποτελούν μέρος της ελληνικής υφαλοκρηπίδας στη βάση του διεθνούς δικαίου» ανέφερε σε ανακοίνωση ο ΣΥΡΙΖΑ.

Παράλληλα σημείωσε ότι προκύπτουν σοβαρά ερωτήματα από την γενικότερη στρατηγική της ελληνικής κυβέρνησης. «Γιατί η αξιωματική αντιπολίτευση αλλά και κόμματα της Βουλής αγνοούσαν τη χθεσινή ενέργεια της ελληνικής κυβέρνησης, όπου η καθυστέρηση της ρηματικής διακοίνωσης επιδέχεται πολλαπλές ερμηνείες που μπορούν να αξιοποιηθούν σε βάρος των συμφερόντων της χώρας; Το βασικό ερώτημα είναι κατά πόσο η σημερινή ελληνική κυβέρνηση μπορεί να διαθέτει αποθέματα ανεξάρτητης πολιτικής βούλησης, όταν οι τροϊκανές πολιτικές έχουν μετατρέψει την πατρίδα μας σε «αποικία χρέους»;» αναρωτήθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ.

Επιπλέον κάλεσε την κυβέρνηση να επιδείξει σύνεση, αλλά και αποφασιστικότητα, διπλωματική επάρκεια και ικανότητα με οξυδέρκεια, διεθνείς συμμαχίες σε πολυδιάστατη βάση, εντός και εκτός Ευρώπης. «Να θέσει ως βάση διαλόγου προς όλες τις πλευρές τη διεθνή σύμβαση για το δίκαιο της θάλασσας του ΟΗΕ, του 1982. Οφείλει κυρίως να μην εντάξει ένα τόσο σοβαρό εθνικό θέμα σε εσωτερικά «πολιτικά παίγνια» πιστεύοντας ότι έτσι θα βγει από το πλήρες πολιτικό και κοινωνικό αδιέξοδο που έχει περιέλθει λόγω των εξοντωτικών μνημονιακών πολιτικών σε βάρος του ελληνικού λαού» κατέληξε ο ΣΥΡΙΖΑ.


Πηγή: real 
By STEVENIKO | Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013 | Posted in , , | With 0 comments

«Μην αποκλείεται ο Σαμαράς να κάνει ανασχηματισμό ακόμη και στις 4 Μαρτίου», λένε κυβερνητικά στελέχη θέλοντας μέσα από αυτή την υπερβολή να καταδείξουν το πόσο καίγεται ο πρωθυπουργός να προχωρήσει σε αλλαγές προσώπων της κυβέρνησής του και το πόσο «καταπιέζεται» από το συνέδριο του ΠΑΣΟΚ που πραγματοποιείται από τις 28 Φεβρουαρίου έως την Κυριακή 3 Μαρτίου.

Μάλιστα, το συνέδριο σε συνδυασμό με την τελευταία επιθεώρηση από την Τρόικα που αναμένεται να ανάψει το «πράσινο φως» για την επόμενη δόση, εκτιμάται ότι λύνουν τα χέρια του πρωθυπουργού για να προχωρήσει σε αλλαγές που από ορισμένους εκτιμάται ότι θα είναι θεαματικές.

Παρ' όλα αυτά, από την πλευρά του Μεγάρου Μαξίμου έχει επιβληθεί σιγή ασυρμάτου για τις ακριβείς προθέσεις του πρωθυπουργού καθώς δεν επιθυμεί να διαταραχθεί η ομαλή λειτουργία της κυβέρνησης. Ο ίδιος πάντως δεν κρύβει την ενόχληση του με την απόδοση ορισμένων από τα μέλη του υπουργικού Συμβουλίου, τόσο υπουργούς όσο και υφυπουργούς.

Οι φήμες που κυκλοφορούν για τους υπό αναδόμηση είναι πολλές και αφορούν ακόμη και κορυφαία στελέχη όπως οι υπουργοί Ανάπτυξης, Υγείας και Αμυνας, που εκτιμάται ότι βρίσκονται στο «κόκκινο».

Στον αντίποδα αμετακίνητοι θεωρούνται από πολλούς οι υπουργοί Οικονομίας και Εργασίας και Δημόσιας Τάξης.

Ειδικά για τον Γιάννη Στουρνάρα, παρά τις μαζικές επιθέσεις που δέχεται από βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας ο πρωθυπουργός ήταν σαφέστατος στη συνέντευξη που παραχώρησε την Κυριακή στη Realnews. Του έδωσε απόλυτη κάλυψη λέγοντας ότι υλοποιεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την πολιτική της κυβέρνησης.

Από την άλλη πλευρά στο ΠΑΣΟΚ παρά το γεγονός ότι όλα κινούνται στους ρυθμούς του συνεδρίου, τα προς υπουργοποίηση στελέχη είναι ήδη ενήμερα των προθέσεων του Ευάγγελου Βενιζέλου να τους προτείνει για συμμετοχή στο νέο υπουργικό Συμβούλιο.

Αποτελεί κοινό μυστικό στην Ιπποκράτους ότι τα φαβορί για συμμετοχή στο νέο κυβερνητικό σχήμα είναι οι Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, Γιάννης Μανιάτης, Θάνος Μωραΐτης, Συμεών Κεδίκογλου, Εύη Χριστοφιλοπούλου και Φίλιππος Σαχινίδης.

Αυτή τη στιγμή σίγουροι πρέπει να θεωρούνται ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος που φέρεται να καταλαμβάνει το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και ο γραμματέας της κοινοβουλευτικής ομάδας Γιάννης Μανιάτης που εκτιμάται ότι θα αναλάβει είτε τη θέση του υπουργού Περιβάλλοντος είτε αναβαθμισμένη θέση στο υπουργείο Ανάπτυξης με αρμοδιότητα τους φυσικούς πόρους.

Για τους υπόλοιπους όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά, αναλόγως και με τις θέσεις που θα παραχωρήσει τελικά ο πρωθυπουργός στο ΠΑΣΟΚ, στο νέο κυβερνητικό σχήμα.

Αυτό το οποίο θεωρείται διεκδικούμενο από το ΠΑΣΟΚ είναι το υπουργείο Ανάπτυξης κάτι που ο Σαμαράς θέλει να κρατήσει για υπουργό προερχόμενο από τη Νέα Δημοκρατία.
Σε ότι αφορά τον Φώτη Κουβέλη, πληροφορίες από την Αγίου Κωνσταντίνου αναφέρουν ότι ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ θα ήθελε να αποφύγει τον ανασχηματισμό καθώς δεν θέλει να μπει στη διαδικασία να προτείνει άλλα στελέχη παρά το γεγονός ότι τόσο ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνης Μανιτάκης όσο και ο υπουργός Δικαιοσύνης Αντώνης Ρουπακιώτης έχουν συγκεντρώσει ουκ ολίγες φορές τα αρνητικά φώτα της δημοσιότητας επάνω τους.
Αυτό που δείχνει να έχει απομακρυνθεί οριστικά ως πιθανότητα είναι το ενδεχόμενο να οριστούν αντιπρόεδροι στην κυβέρνηση, παρά το γεγονός ότι πολλοί πέριξ του Μεγάρου Μαξίμου επισημαίνουν ότι στην πολιτική ποτέ δεν πρέπει να λες ποτέ.

Σε ότι αφορά τους νέους υπουργούς από την πλευρά των στελεχών της Νέας Δημοκρατίας το όνομα που ακούγεται εντονότερα από όλα τα άλλα είναι αυτό του σημερινού κοινοβουλευτικού εκπροσώπου Μάκη Βορίδη.

Οι συναντήσεις του Σαμαρά με τους υπουργούς
Ενδεικτικό πάντως των προθέσεων του πρωθυπουργού είναι το μπαράζ επαφών που έχει ξεκινήσει από χθες Τετάρτη με όλους τους υπουργούς στο Μέγαρο Μαξίμου και θα συνεχίσει έως το Σάββατο. Οι συναντήσεις αυτές ερμηνεύονται ως το τελευταίο καμπανάκι πριν τον ανασχηματισμό καθώς ο Αντώνης Σαμαράς ζητά εκκρεμότητες και συγκεκριμένες προτάσεις δράσεων και αξιολογεί τα έως τώρα αποτελέσματα της 8μηνης απόδοσης κυβερνητικού έργου.

Ηδη,ο κ. Σαμαράς συναντήθηκε χθες με τις ηγεσίες των υπουργείων Ανάπτυξης, Γεωργίας, Περιβάλλοντος και Υγείας.

Σήμερα συναντά διαδοχικά τις ηγεσίες των υπουργείων Ναυτιλίας και Εργασίας.
Αύριο θα συναντηθεί με τους επικεφαλής των υπουργείων Εξωτερικών, Εσωτερικών, Δικαιοσύνης και Παιδείας.

Και το Σάββατο θα δει τις ηγεσίες των υπουργείων Τουρισμού, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Οικονομικών.

Πηγή: iefimerida


Σε άλλη μια συνάντηση διεθνούς επιπέδου, χάθηκε η ευκαιρία να διατυπώσει η κυβέρνηση και ο Αντ. Σαμαράς, αυτό που πλέον και οι δανειστές παραδέχονται ως «λάθος», αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ σε σχόλιό του για τα αποτελέσματα της επίσκεψης του Φρανσουά Ολάντ στην Ελλάδα.


Η κυβέρνηση όφειλε να θέσει το ζήτημα της ανθρωπιστικής κρίσης που βιώνει η χώρα και να υπενθυμίσει στο γάλλο πρόεδρο τα όσα προεκλογικά έλεγε και ο ίδιος για τα αδιέξοδα και τις στοχεύσεις των ασκούμενων κυρίαρχων πολιτικών λιτότητας  αναφέρει ότι ΣΥΡΙΖΑ

«Αντ’ αυτού, ακούσαμε πάλι τον Πρωθυπουργό να επιμένει συνειδητά στην καταστροφική πολιτική της λιτότητας και του ξεπουλήματος του δημόσιου πλούτου και το γάλλο πρόεδρο να δηλώνει παρών σε αυτή τη διαδικασία με πολλά ερωτήματα να γεννιούνται για τις προς ιδιωτικοποίηση δημόσιες επιχειρήσεις, όπως αυτή του νερού, καθώς και για άνευ χρησιμότητας, ιδιαίτερα για αυτή την περίοδο, αγορές φρεγατών», επισημαίνει η αξιωματική αντιπολίτευση.

Καταλήγοντας ο ΣΥΡΙΖΑ παρατηρεί πως η κοινωνία δεν στέκεται απαθής στις εξελίξεις και με τη μαζική και ειρηνική σημερινή διαδήλωση έδειξε ότι υπάρχει ελπίδα για να αναστραφεί αυτή η πορεία και να διεκδικήσει μια κοινωνικά δίκαιη έξοδο από την κρίση, στον αντίποδα της εφαρμοζόμενης μνημονιακής πολιτικής.


Πηγή: newpost
Αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο χλευάζει τον πρώην πρωθυπουργό


Οι φοιτητές του Πανεπιστημίου του Κολούμπια στην Αμερική ετοιμάζονται να μάθουν τα πάντα για την οικονομική κρίση δια στόματος Γιώργου Παπανδρέου.

Μετά το Χάρβαρντ, ο πρώην Έλληνας πρωθυπουργός θα δώσει τα «φώτα» του και στους σπουδαστές του School of International and Public Affairs (SIPA), του Πανεπιστημίου, μια κίνηση που σχολιάζεται καυστικά από το ειδησεογραφικό δίκτυο Fox News, σε ένα δημοσίευμα με τίτλο «Ελληνική Τραγωδία: Πρώην Έλληνας Πρωθυπουργός θα διδάξει φοιτητές για την Οικονομική Κρίση».

Το Πανεπιστήμιο ανακοίνωσε πανηγυρικά τον περασμένο μήνα την έλευση του Γ. Παπανδρέου, χαρακτηρίζοντας την Ελλάδα ένα «ζωντανό εργαστήριο» για… οικονομικές προκλήσεις!

Πως όμως ο άνθρωπος που κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησής του «πέταξε τη χώρα του στα βράχια» θα διδάξει για οικονομικής διαχείριση κρίσης, αναρωτιέται το Fox.

Ο Matthew Melchiorre, ειδικός σε θέματα ευρωπαϊκών οικονομικών υποθέσεων στο Ινστιτούτου Ανταγωνιστικής Επιχειρηματικότητας, λέει πάντως πως είναι θετικό το γεγονός ότι οι φοιτητές θα λάβουν γνώση από πρώτο χέρι.

Ωστόσο, όπως λέει, πρέπει επίσης να λάβουν υπόψη τους ότι το κόμμα του, είναι υπεύθυνο για την ανάπτυξη ενός υπερβολικού κράτους από το 1981.

«Οι υποσχέσεις του κόμματός του προς τον ελληνικό λαό, έχουν τώρα επιπτώσεις. Ο κ. Παπανδρέου εμπλέκεται άμεσα στη δημιουργία όλων των προβλημάτων» σχολιάζει.

Σύμφωνα με τον Desmond Lachman του think tank American Enterprise Institute, για το Κολούμπια ο Παπανδρέου είναι περισσότερο ένα «τρόπαιο» πάρα ένας διδάσκαλος.

«Δεν έχω ιδέα τι θα διδάξει εκεί ο Παπανδρέου. Το μόνο πράγμα για το οποίο σίγουρα δεν θα έπρεπε να δώσει διαλέξεις είναι για το πως να διευθύνεις την οικονομία μιας χώρας» αναφέρει ο Lachman και σχολιάζει πως το μεγαλύτερο λάθος του  ήταν ότι απέτυχε να αναγνωρίσει ότι το χρέος- μαμούθ της Ελλάδας, δεν ήταν βιώσιμο.

«Αντί να βγει από την Ευρωπαϊκή Ένωση και να διορθώσει τα οικονομικά της χώρας του, ο Παπανδρέου συνέχισε τις ίδιες πολιτικές μέχρι που η κρίση χρέους στην Ελλάδα έγινε το πρόβλημα ολόκληρης της Ευρώπης» προσθέτει.

Πάντως, οι υπερασπιστές του πρώην Έλληνα πρωθυπουργού υποστηρίζουν ότι είναι το κατάλληλο άτομο για να διδάξει για την διαχείριση μια οικονομικής κρίσης.

Ο Βασίλης Παπαδημητρίου, σύμβουλος του Παπανδρέου, μιλάει στο Fox News και αναφέρει ότι ο Παπανδρέου εισήγαγε πολλές μεταρρυθμίσεις κατά τη διάρκεια της θητείας του, όπως η καταπολέμηση των πελατειακών σχέσεων και της έλλειψης διαφάνειας στις χρηματοπιστωτικές υποθέσεις στην Ελλάδα.

Όπως μάλιστα λέει, η σημερινή τρικομματική κυβέρνηση, με επικεφαλής τον κ. Σαμαρά, ακολουθεί ακριβώς το ίδιο πρόγραμμα, με εκείνο που εισήγαγε ο Παπανδρέου…


Πηγή: protothema
By STEVENIKO | Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013 | Posted in , , | With 0 comments
Τρεις αναζητήσεις φαίνεται να έκανε ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου μόλις παρέλαβε την λίστα Λαγκάρντ, και συγκεκριμένα αναζήτησε αν στην λίστα περιέχονται τα ονόματα Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου καθώς και η λέξη Κοζάνη, όπως φαίνεται από την πραγματογνωμοσύνη στο ηλεκτρονικό υλικό.

Αναλυτικά, όπως προέκυψε από την κατάθεση των δυο εμπειρογνωμόνων στην προανακριτική Επιτροπή της Βουλής το πρόσωπο που πρώτο άνοιξε την λίστα με τα ονόματα των Ελλήνων καταθετών στην Ελβετία το Σεπτέμβριο του 2010 φαίνεται να αναζήτησε αν μέσα στην λίστα περιέχονται τα ονόματα George Papandreou και Παπακωνσταντίνου, καθώς επίσης έγινε αναζήτηση και της λέξης Κοζάνη.

Αυτό υποστήριξαν οι εμπειρογνώμονες, απαντώντας σε ερωτήσεις του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Παναγιώτη Ρήγα, ενώ μάλιστα εξήγησαν ότι αυτή η διαδικασία αναζήτησης έγινε μέσω ειδικού προγράμματος.

Την Πέμπτη καταθέτουν οι συνεργάτες του Γ.Παπακωνσταντίνου

Από την αναζήτηση, προέκυψε, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες, ότι υπήρχε αναφορά του ονόματος Παπανδρέου, επρόκειτο όμως για οδό, ενώ δεν υπήρχε αναφορά του ονόματος Παπακωνσταντίνου. Οι δυο εμπειρογνώμονες αναμένεται να καταθέσουν εκ νέου ενώπιον της Επιτροπής την Τετάρτη, ενώ έχει κληθεί ακόμα ο υπάλληλος του ΣΔΟΕ κ. Αθανασίου.

Την ίδια ώρα, ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Βασίλης Καπερνάρος ζήτησε να αποκλειστούν από τις εργασίες της επιτροπής οι βουλευτές της ΝΔ Αδωνις Γεωργιάδης και Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, επειδή «συγγενικά» τους πρόσωπα περιλαμβάνονται στην λίστα.

Σύμφωνα με τον κ. Καπερνάρο, σε ο, τι αφορά τον κ. Γεωργιάδη η λίστα περιλαμβάνει λογαριασμό που ανήκει στον πρώην σύζυγο της κυρίας Ευγενίας Μανωλίδου, ενώ για τον κ. Βαρβιτσιώτη υποστήριξε ότι υπάρχει λογαριασμός που ανήκει σε θανόντα θείο του.

Ο κ. Βαρβιτσιώτης εξέδωσε ανακοίνωση που αναφέρει ότι: «Η δήλωση του κ. Καπερνάρου με την οποία ζητά να αποχωρήσω από την προανακριτική επιτροπή που διερευνά τον κ. Παπακωνσταντίνου σχετικά με την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ προσπαθεί να με στοχοποιήσει προσωπικά και να προκαλέσει εντύπωση και αποπροσανατολισμό στην υπόθεση γιατί:

1. Αντί να ασχολείται με εκείνους που διεγράφησαν από την λίστα ασχολείται με συγγενείς μου που βρίσκονται σ’ αυτή, ακόμα και με αυτούς που έχουν από καιρό αποβιώσει.

2. Ξεχνά ότι η Βουλή διερευνά τις ποινικές ευθύνες πολιτικών προσώπων και μόνο σε σχέση με την αλλοίωση και απόκρυψη της λίστας.

3. Ο φορολογικός έλεγχος προσώπων που εμπεριέχονται στη λίστα ανήκει αποκλειστικά στο ΣΔΟΕ και όχι στη Βουλή.

4. Αποδεικνύει ότι το αντίγραφο της λίστας Λαγκάρντ που παρέλαβε, σε αντίθεση με όλους τους Βουλευτές της ΝΔ που δεν την έχουμε στα χέρια μας, το αξιοποιεί με εμφανή κουτσομπολίστικη διάθεση και όχι ως πραγματικό πειστήριο μιας αξιόποινης πράξης. Προσπαθεί να φέρει από το παράθυρο νοοτροπίες ολοκληρωτικών καθεστώτων που ποινικοποίησαν συγγενικές σχέσεις.

5. Κανένα από τα μέλη της επιτροπής -ούτε ο ίδιος- κατέθεσαν αίτημα εξαίρεσης μου, γιατί κάτι τέτοιο προσκρούει στο πνεύμα και γράμμα του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας.

Θα συνεχίσω, παρά τις αντίξοες συνθήκες και συνεχείς προσπάθειες αποπροσανατολισμού, το έργο μου ως μέλος της επιτροπής για την αποκάλυψη της αλήθειας και την λογοδοσία των υπευθύνων στον φυσικό τους δικαστή.

Προσωπικά, δεν έχω τίποτα να κρύψω ούτε να φοβηθώ. Το ερώτημα είναι ποιοι και για λογαριασμό ποιων επιθυμούν να μετατοπίσουν την έρευνα και την δημόσια συζήτηση από τυχόν ευθύνες του κ. Παπακωνσταντίνου σε μια αόριστη συνωμοσιολογία».

Επίσης, ο κ. Γεωργιάδης απ την πλευρά του ξεκαθάρισε ότι η σύζυγος του: «δεν έχει ούτε 1 ευρώ σε λογαριασμό που περιλαμβάνεται στην λίστα Λαγκάρντ».

Πηγή: real
Από το Πεδίον του Άρεως και την πανεργατική συγκέντρωση ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ άσκησε δριμεία κριτική στην κυβέρνηση.



«Η περίοδος της εικονικής ευφορίας έχει παρέλθει. 'Οσοι πίστευαν ότι ο κ. Σαμαράς τον Ιούνιο θα επαναδιαπραγματευτεί τους όρους της συμφωνίας και όσοι έδωσαν πίστωση χρόνου τον Δεκέμβριο, ότι με την καταβολή της δόσης θα επανέλθει η χώρα στην ανάπτυξη, τώρα βρίσκονται αντιμέτωποι με την σκληρή πραγματικότητα με απλήρωτους λογαριασμούς, κομμένους μισθούς και συντάξεις και χαμένες δουλειές», είπε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.


Πηγή: real
Στα χέρια παραλίγο να πιαστούν οι γραμματείς της Νότιας Αθήνας και του Πειραιά ΠΑΣΟΚ, κ.κ. Σωτηρόπουλος και Αξαρλής, με το μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του κόμματος, κ. Γρηγόρη Φελώνη.

Οι τρεις άνδρες είχαν συνάντηση, με θέματα τα διαδικαστικά προβλήματα που έχουν προκύψει εν όψει του συνεδρίου, παρουσία των κ.κ. Πάρη Κουκουλόπουλου, Γιάννη Σουλαδάκη και Κώστα Πανταζή.

Οι δύο γραμματείς, σύμφωνα με πληροφορίες, ζητούσαν περισσότερες κάλπες και μεγαλύτερη εκπροσώπηση στο επικείμενο συνέδριο. Τα αίματα άναψαν, όταν ο κ. Φελώνης αντέδρασε και ζήτησε να υπάρχουν αλλαγές πέραν των προβλεπομένων.

Οι παριστάμενοι ύψωσαν τον τόνο της φωνής τους και ο κ. Φελώνης ακούστηκε να τους αποκαλεί "αλήτες". Τότε, οι κ.κ. Σωτηρόπουλος και Αξαρλής σηκώθηκαν από τις καρέκλες τους και προσπάθησαν να χειροδικήσουν κατά του κ. Φελώνη. Μάλιστα, του φώναζαν: "Πάρε πίσω αυτό που είπες!". Το ό,τι δεν πιάστηκαν στα χέρια, οφείλεται... στο τραπέζι που τους χώριζε και στην επέμβαση των κ.κ. Κουκουλόπουλου και Πανταζή.

Πάντως, το περιστατικό αυτό είναι ενδεικτικό του κλίματος που επικρατεί τις τελευταίες ημέρες στην Ιπποκράτους σε επίπεδο μεσαίων στελεχών.

Οι διαδικασίες του συνεδρίου καθυστερούν, οι διαμαρτυρίες για αδιαφανείς επιλογές αυξάνονται και τα γραφειοκρατικά προσκόμματα δημιουργούν επιπρόσθετα προβλήματα στην οργάνωση του κρίσιμου συνεδρίου.


Πηγή: protothema
By STEVENIKO | Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013 | Posted in , , | With 0 comments

Το ενδιαφέρον της Γαλλίας στην οριοθέτηση της ελληνικής ΑΟΖ ανακοίνωσε ο γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά.

Μπορεί λίγες μερες νωρίτερα ο τουρκικός Τύπος, να πανηγύριζε για οπισθοχώρηση της χώρας μας σε αυτό το ζήτημα λόγω των τουρκικών αντιδράσεων, ωστόσο ο έλληνας πρωθυπουργός φαίνεται όχι μόνο να μην κάνει πίσω αλλά και να βρίσκει έναν ισχυρό σύμμαχο απέναντι στην Τουρκία.

Συγκεκριμένα σε δηλώσεις του ο κ. Σαμαράς σχετικά με το ζήτημα ανακήρυξης της ΑΟΖ, δήλωσε ότι η Ελλάδα κάνει προσπάθειες προς την κατεύθυνση της οριοθέτησης της. «Σε λιγότερο από 15 μέρες θα επισκεφτώ την Τουρκία σε μια συνάντηση υψηλού επιπέδου. Ορισμένες συμπεριφορές δεν βοηθούν την επίλυση των προβλημάτων. Θα επιλύσουμε τα προβλήματα μας με φιλικό τρόπο, καθώς αυτό συμφέρει και την Ευρώπη», σημείωσε ο κ. Σαμαράς. Πρόσθεσε επίσης ότι τα ενεργειακά αποθέματα της Ελλάδας βρίσκονται στον ελληνικό θαλάσσιο χώρο, αποτελούν πλουτοπαραγωγικές πηγές ευρύτερα της Ευρώπης και η Ελλάδα έχει το δικαίωμα της ΑΟΖ, να το κάνει όποτε θέλει.

«Τα ενεργειακά αποθέματα της Ελλάδας είναι πλουτοπαραγωγικές πηγές και για την Ευρώπη» σημείωσε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε πως «εάν η Ελλάδα, άρα και η Ευρώπη, αποκτήσει τους δικούς της υδρογονάνθρακες θα απεξαρτηθεί από αστάθμιτους παράγοντες».

Από την πλευρά του ο γάλλος πρόεδρος δήλωσε ότι θα επικρατήσει το διεθνές δίκαιο για την οριοθέτηση της ελληνικής ΑΟΖ. Μάλιστα εξέφρασε ανοικτά το ενδιαφέρον του για την κοινή εκμετάλλευση αυτών. «Αν η Γαλλία μπορεί να συνεκμεταλλευτεί πιθανά κοιτάσματα στην Ελλάδα, θα το κάνει» είπε. «Είναι ευκαιρία για την Ελλάδα αλλά και για την Ευρώπη να έχει αποθέματα αερίου» είπε.

Γαλλικό ενδιαφέρον και για τις αποκρατικοποιήσεις

Την ίδια ώρα ο Φρανσουά Ολάντ ανακοίνωσε την συμμετοχή γαλλικών επιχειρήσεων στις αποκρατικοποιήσεις. Σύμφωνα με τον κ. Ολάντ γαλλικές επιχειρήσεις προτίθενται να συμμετάσχουν στις αποκρατικοποιήσεις στους τομείς διαχείρισης υδάτινων πόρων, ενέργεια και σιδηροδρόμους.

«Με μεγάλη διαφάνεια οι γαλλικές επιχειρήσεις θα συμμετάσχουν στις ελληνικές αποκρατικοποιήσεις» είπε χαρακτηριστικά. Υπενθυμίζεται ότι στον τομέα της ενέργειας η ελληνική κυβέρνηση προωθεί την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ αλλά και των ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ.

Όσον αφορά στους σιδηροδρόμους προωθείται η αποκρατικοποίηση των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ROSCO. Το σχέδιο προβλέπει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μεταφερθεί στο ΤΑΙΠΕΔ, στα τέλη Μαρτίου, ώστε οι διαδικασίες για την υποβολή προσφορών να εκκινήσουν τον Ιούνιο. Την ίδια πορεία θα ακολουθήσει και η ROSCO, που είναι επιφορτισμένη με τη συντήρηση του τροχαίου υλικού.

Τέλος, την περασμένη εβδομάδα το ΤΑΙΠΕΔ ενέκρινε την έναρξη της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης της ΕΥΑΘ και εντός των ημερών αναμένεται να δημοσιευθεί η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, ενώ βάσει του χρονοδιαγράμματος ο διαγωνισμός πρέπει να έχει ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο του 2013. Αξίζει να σημειωθεί ότι το μοντέλο πώλησης της ΕΥΑΘ αποτελεί ένα είδος πιλότου για την πολύ μεγαλύτερη ΕΥΔΑΠ.

Αγγελική Κιλιντζόγλου

Πηγή: newpost

Ο Α. Τσίπρας ταυτίζει την κυβέρνηση με τα διαπλεκόμενα και ανεβάζει τους τόνους.


 Στην Κουμουνδούρου υπήρχε έντονος προβληματισμός για τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να αντιδράσει ο ΣΥΡΙΖΑ στις επιθέσεις της κυβέρνησης και ιδιαίτερα με αυτές που ταυτίζουν στελέχη του με την τρομοκρατία αλλά και την ανομία.


Έχουν αντιληφθεί ότι η κυριαρχία αυτής της ατζέντας ευνοεί την κυβέρνηση και δημιουργεί αρνητικές εντυπώσεις.

Η αντίδραση του Σύριζα θα επικεντρωθεί στην ταύτιση της κυβέρνησης και προσωπικά των κ.κ Σαμαρά και Βενιζέλου με τη διαπλοκή.

Η Κουμουνδούρου θα στοχεύσει συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα , επιχειρώντας να αναδείξει τη σχέση τους με τους δύο πολιτικούς αρχηγούς και να καταδείξει τις ευθύνες τους.
Είναι δεδομένο ότι η επιλογή αυτή θα πυροδοτήσει μία άνευ προηγουμένου ένταση στο πολιτικό σκηνικό αλλά αυτό δεν φαίνεται να απασχολεί το Σύριζα.

Το θέμα των τηλεοπτικών αδειών και συχνοτήτων αλλά και του ελέγχου των ΜΜΕ από μεγαλοεπιχειρηματίες με συγκεκριμένα συμφέροντα, θα αποτελέσει την πρώτη πράξη αυτής της σύγκρουσης.

Ο Σύριζα θα στοχοποιήσει τους κ.κ Ψυχάρη, Μπόμπολα, Μαρινάκη και Αλαφούζο.
Θα επιχειρήσει να προσδώσει χαρακτηριστικά μετωπικής σύγκρουσης μαζί τους και να εντάξει Σαμαρά και Βενιζέλο στο ίδιο κάδρο με αυτούς.

Στόχος είναι να αναδειχθεί ότι η στήριξη που παρέχουν στην κυβέρνηση ορισμένα ΜΜΕ είναι με αντιπαροχή ενώ ο βαθύτερος σκοπός είναι να κλονίσει απόλυτα την αξιοπιστία αυτών των ΜΜΕ.
Η Κουμουνδούρου έχει αποφασίσει να τραβήξει τη σύγκρουση στα άκρα, ρίχνοντας το σύνθημα: '' ή εμείς ή αυτοί''.

Επόμενος στόχος είναι οι εξελίξεις και η κατάληξη των ιδιωτικοποιήσεων και ιδιαίτερα του ΟΠΑΠ, στην οποία ο Σύριζα είναι αντίθετος αφού θεωρεί απαράδεκτο να εκποιηθεί ένας κερδοφόρος οργανισμός.

Σε αυτή την υπόθεση θα υπάρξει κορυφαία πολιτική σύγκρουση που θα οδηγήσει την αντιπαράθεση στο ''κόκκινο''.

Παράλληλα στελέχη της Κουμουνδούρου διαμηνύουν ότι δεν θα αναγνωρίζουν, ως κυβέρνηση, μία σειρά πράξεων που αμφισβητούν τη νομιμότητά τους , με κύρια αυτή της αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών.


Πηγή: newsbomb

Με την ψήφο των κομμάτων της συγκυβέρνησης υπερψηφίστηκε αργά χθες το βράδυ το νομοσχέδιο για την επικαιροποίηση του μεσοπρόθεσμου προγράμματος, η ψήφιση του οποίου αποτελεί προαπαιτούμενο για την εκταμίευση των 2,8 δισ. ευρώ της δόσης του Φεβρουαρίου.


Αξίζει να σημειωθεί η διαβεβαίωση νωρίτερα εκ μέρους του Αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα ότι δεν προβλέπονται νέα μέτρα για το 2013, καθώς και η επισήμανσή του ότι υπάρχουν θετικές αποκλίσεις από τους στόχους του μεσοπρόθεσμου. «Μόνο τον Ιανουάριο, 2.500 Έλληνες πολίτες πήραν ληξιπρόθεσμα εφάπαξ που τους χρωστούσαμε», σημείωσε, σημειώνοντας πάντως ότι «υπάρχει υστέρηση στα έσοδα και χρειάζεται προσοχή...

Νωρίτερα, κατά της αντιπολίτευσης είχε καταφερθεί στην ομιλία του ο εισηγητής της ΝΔ Αδωνις Γεωργιάδης, υποστηρίζοντας ότι με τη στάση της σαμποτάρει τις επενδύσεις, φέρνοντας ως παραδείγματα τις περιπτώσεις της Κρήτης και της Χαλκιδικής. «Όσες προσπάθειες και αν κάνει ο πρωθυπουργός, η Ελλάδα δεν θα σωθεί αν δεν το θέλουν και οι ίδιοι οι Έλληνες», υπογράμμισε, καταλογίζοντας στον ΣΥΡΙΖΑ –χωρίς να τον κατονομάσει- ότι πιστεύει πως αν έρθει στην κυβέρνηση θα μπορέσει με ένα «μαγικό ραβδί» να βρει λεφτά. Κατηγόρησε ακόμα τους Ανεξάρτητους Έλληνες ότι καταψήφισαν τη δική τους προγραμματική ρύθμιση για μακροχρόνια μίσθωση βραχονησίδων.

Αντίθετα, η Νάντια Βαλαβάνη από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ, σημείωσε πως με το επικαιροποιημένο μεσοπρόθεσμο «εισάγεται συνεισφορά ασφαλισμένου στο νοσοκομείο, μέτρο που αφορά πάνω από τους μισούς στον ΟΑΕΕ και πάνω από το ένα τρίτο στο ΙΚΑ μακροχρόνια ανέργους, αλλά και εργαζόμενους με ελάχιστα μεροκάματα». Η ίδια μίλησε για πραγματικό «τσεκούρι» στις Ένοπλες Δυνάμεις και κατηγόρησε τον πρωθυπουργό για «εμπόριο αισιοδοξίας».

Για ανάγκη επανεξέτασης της στρατηγικής της ανάπτυξης σε ευρωπαϊκό επίπεδο μίλησε ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ Φίλιππος Σαχινίδης, καταφερόμενος κατά της πολιτικής συνεχών μειώσεων των μισθών υπέρ της ανταγωνιστικότητας. Ως παραδείγματα δε, ανέφερε την Ισπανία και τη Βουλγαρία, όπου οι μισθοί είναι ιδιαιτέρως χαμηλοί, αλλά δεν έφεραν ανάπτυξη. Ότι στόχος είναι να έχουμε υπεραπόδοση στους δημοσιονομικούς στόχους, ώστε να ενεργοποιηθεί η ρήτρα θετικής απόκλισης και το 70% της υπεραπόδοσης να διοχετευθεί σε μέτρα υπέρ των κοινωνικών ομάδων που υποφέρουν και της Ανάπτυξης, υποστήριξε η Ασημίνα Ξηροτύρη εκ μέρους της ΔΗΜΑΡ.

«Οι αριθμοί αυτοί που μας φέρνετε να τους ψηφίσουμε σε πέντε ώρες, είναι η καταδίκη και η οικονομική καταστροφή δεκάδων χιλιάδων οικογενειών», παρατήρησε ο εκπρόσωπος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Νότης Μαριάς, ζητώντας εφόσον αλλάζει το μεσοπρόθεσμο να τροποποιηθεί και ο προϋπολογισμός.

Το ότι τα μέτρα της κυβέρνησης φέρνουν επενδύσεις, αμφισβήτησε η Χρυσή Αυγή δια του Ηλία Παναγιώταρου. «Είναι επένδυση το γεγονός ότι το λιμάνι του Πειραιά το πήρε η εταιρεία Cosco που με συνθήκες γαλέρας κάποιοι δουλεύουν εκεί;» διερωτήθηκε.

Από την πλευρά του ΚΚΕ τέλος, κατά της «φιλολογίας περί λάθους του ΔΝΤ», καταφέρθηκε ο Νίκος Καραθανασόπουλος. «Το 1,5 εκατ. άνεργοι είναι επειδή ήταν λάθος ο πολλαπλασιαστής; Για την ανεργία στην Ισπανία που είναι η ίδια, το λάθος έφταιγε;», αναρωτήθηκε από το βήμα της Βουλής.



Πηγή: real
By STEVENIKO | Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013 | Posted in , , | With 0 comments
Μεταφορά κονδυλίων προκειμένου να στηριχτούν οι άνεργοι και κυρίως οι νέοι επεξεργάστηκαν οι πολιτικοί αρχηγοί σε συνεργασία με τους υπουργούς Οικονομικών και Εργασίας.

Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ τόνισε πως στόχος της κυβέρνησης είναι η «δημιουργία ειδικού προγράμματος το οποία θα αφορά 700 χιλ. ανέργους» παράλληλα όπως είπε ο Ευ. Βενιζέλος συζητήθηκε η μεταφορά κοινοτικών πόρων από το ΈΣΠΑ για την ενίσχυση των ανέργων. Επίσης σημείωσε ότι θα πρέπει να υλοποιηθούν οι δεσμεύσεις της κυβέρνησης για τους αγρότες. Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ υποστήριξε θα πρέπει να ανακοινωθεί η κινητικότητα προκειμένου «να σταματήσει η μυθολογία γύρω από τις απολύσεις».



«Η ανεργία αντιμετωπίζεται με την ανάπτυξη» είπε ο Πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ και πρόσθεσε ότι θα «πρέπει να δημιουργηθούν άμεσα θέσεις εργασίας». Όσον αφορά επίσης τους αγρότες ο Φ. Κουβέλης υποστήριξε ότι θα πρέπει να προχωρήσουν οι δεσμεύσεις την κυβέρνησης για το πετρέλαιο και το συνταξιοδοτικό.

Παράλληλα επισήμανε πως «δεν θα υπάρξουν απολύσεις στο δημόσιο. Η κινητικότητα θα προχωρήσει και πρέπει να προχωρήσει»



« Δώσαμε έμφαση στην ανεργία. Στόχος η μείωση της με στοχευμένες δράσεις» είπε χαρακτηριστικά ο Γ. Στουρνάρας. Ο Γιάννης Βρούτσης, βγαίνοντας από το Μέγαρο Μαξίμου δήλωσε ότι στη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών συζητήθηκε το νομοσχέδιο που βρίσκεται σε διαβούλευση και θα έρθει στη Βουλή. Επίσης ανέφερε ότι έγινε συζήτηση, όπως είπε, για εξοικονομήσεις στο υπουργείο του, καθώς και για δράσεις σε κοινωνικά ευαίσθητες ομάδες. Σύμφωνα με πληροφορίες συζητήθηκε και ένα πρόγραμμα για τη στήριξη των οικογενειών που δεν έχουν κανένα εργαζόμενο.




Πηγή: real

Για «επίδειξη σιδηράς πυγμής» προς τους αγρότες κατηγόρησε τον Πρωθυπουργό ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωσή του με αφορμή τη σημερινή συνάντηση εκπροσώπων των αγροτικών μπλόκων από όλη την Ελλάδα με αντιπροσωπεία του κόμματος.

Όπως επισήμανε με ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ, η άρνηση του κ. Σαμαρά να συναντηθεί με τους εκπροσώπους των αγροτών «είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τη στρατηγική της έντασης που έχει επιλέξει η κυβέρνηση, με την αστυνομική καταστολή, τις συλλήψεις και την κατασυκοφάντηση κάθε κοινωνικής διαμαρτυρίας».

Σύμφωνα με την αξιωματική αντιπολίτευση, ότι «το πακέτο ημίμετρων και πλαστών υποσχέσεων της μνημονιακής συγκυβέρνησης του κ Σαμαρά έπεσε στο κενό», καθώς «οι αγρότες σε όλες τις μεριές της Ελλάδας πυκνώνουν τις γραμμές του αγώνα και προχωρούν σε πολύμορφες και πρωτότυπες μορφές κινητοποίησης».

Η ανόρθωση του πρωτογενή τομέα και η παραγωγική ανασυγκρότηση της υπαίθρου απαιτούν ένα μακρόπνοο σχέδιο με ριζοσπαστικές αλλαγές, υπογραμμίζει ο ΣΥΡΙΖΑ, τονίζοντας παράλληλα πως για να διασφαλιστεί η συνέχιση της παραγωγικής διαδικασίας χρειάζονται άμεσα μέτρα, όπως:

- Η επαναφορά στο 11% της επιστροφής ΦΠΑ των γεωργικών προϊόντων και εφοδίων και τη μείωση στο ελάχιστο του ΦΠΑ στα γεωργικά εφόδια. - Η επιστροφή του ΕΦΚ και καθιέρωση αφορολόγητου αγροτικού πετρελαίου, σε ποσότητα που θα καθορίζεται από την ετήσια δήλωση καλλιέργειας κάθε παραγωγού. - Το μειωμένο τιμολόγιο της ΔΕΗ για όλη την καλλιεργητική περίοδο. - Η ανακατανομή του προγράμματος ήσσονων ενισχύσεων (de minimis) για αγορά ζωοτροφών σε όφελος των μικρομεσαίων κτηνοτρόφων και κτηνοτροφικών μονάδων. - Η ρύθμιση αγροτικών χρεών (συμπεριλαμβανομένης της διαγραφής μέρους τους) λαμβάνοντας υπόψη κοινωνικά, εισοδηματικά και περιουσιακά στοιχεία - Η θεσμοθέτηση της κάρτας αγρότη για την αγορά γεωργικών εφοδίων με την εγγύηση του δημοσίου και οικονομικό πλαφόν βασισμένο στα στοιχεία των δηλώσεων καλλιέργειας της τελευταίας διετίας. - Η εντατικοποίηση των κρατικών μηχανισμών ελέγχου της αγοράς και άμεση πάταξη των υπερτιμολογήσεων, εναρμονισμένων τιμών και παράνομων ελληνοποιήσεων.     


Πηγή: newpost