«Βουτιά» στην Ευρώπη, ψυχραιμία στη Wall Street
Ανήσυχος για το «ελληνικό πρόβλημα» και ο Μπερνάνκε
Σε ένα τέτοιο περιβάλλον και με αυτά τα δεδομένα δεν προξενεί εντύπωση πως οι ευρωπαϊκές κεφαλαιαγορές κατέγραψαν τη μεγαλύτερη πτώση των τελευταίων δύο εβδομάδων.
Αναλυτικότερα, ο δείκτης FTSE στο Λονδίνο έκλεισε με απώλειες 1,21% στις 5.385 μονάδες, ο DAX στη Φρανκφούρτη με πτώση 2,49% στις 5.766 μονάδες, και ο CAC στο Παρίσι με πτώση 2,32% στις 3.084 μονάδες.
Όπως είναι φυσικό η νευρικότητα για την κρίση χρέους της Ευρωζώνης, ιδιαίτερα μετά και τις δηλώσεις Μπερνάνκε “σκίασε “ και τη συνεδρίαση στη Wall Street, όπου όμως υπήρχε η … «αντίσταση» από τα θετικά μακροοικονομικά στοιχεία που ανακοινώθηκαν (ο δείκτης μεταποίησης Philly Fed, ανέκαμψε σε θετικό έδαφος τον Οκτώβριο για πρώτη φορά εδώ και 3 μήνες) αλλά και από τα εξόχως ενδιαφέροντα και ενθαρρυντικά εταιρικά αποτελέσματα που είδαν μέχρι στιγμής το φως της δημοσιότητας.
Έτσι, στο κλείσιμο ο δείκτης Dow Jones βρέθηκε με κέρδη της τάξης του 0,32% στις 11.542 μονάδες, ο S&P στο +0,46% στις 1.215 μονάδες, ενώ μόνον ο Nasdaq υποχώρησε κατά 0,21% στις 2.599 μονάδες.
Σταθεροποιητικά κινήθηκε σε γενικές γραμμές και το ευρώ, στα 1,3781 έναντι του δολαρίου





STEVENIKO