Ναυάγιο στην γενική συνέλευση της Superleague και ανατροπή σκηνικού. Το πρωτάθλημα θα συνεχιστεί με 16 ομάδες και αυτό που προφανώς απομένει είναι το να καλύφθούν οι θέσεις των ομάδων Α και Β.
Η ανακοίνωση της Σούπερ Λίγκ για την Γ.Σ της Παρασκευής:
"Η Γ.Σ. συζήτησε το μόνο θέμα της ημερήσιας διάταξης περί αναδιάρθρωσης του πρωταθήματος.
Κατά την εν λόγω συζήτηση, προέκυψε ότι η σχετική προϋπόθεση περί ομοφωνίας στο συγκεκριμένο θέμα, η οποία ετέθη από την ΕΠΟ, δεν επετεύχθη.
Ως εκ τούτου, το θέμα δεν ετέθη σε ψηφοφορία".
Η τελική απόφαση για τις δύο ομάδες που θα καλύψουν τις θέσεις των ομάδων Α και Β αναμένεται το Σάββατο (22/10), σε έκτακτο διοικητικό συμβούλιο που αποφασίστηκε να πραγματοποιήσουν τα μέλη της λίγκας. Φαβορί για τις δύο θέσεις φαντάζουν ο Λεβαδειακός και η Δόξα Δράμας, αν και η Λάρισα με τον Πανσερραϊκό διατηρούν τις δικές τους ελπίδες για συμμετοχή στην Σούπερ Λίγκα.
Στο διοικητικό συμβούλιο του Σαββάτου, δεν απαιτείται απαρτία και η απόφαση μπορεί να ληφθεί με πλειοψηφία επί των συμμετεχόντων.
Η ανακοίνωση της Σούπερ Λίγκ για τη σύγκληση έκτακτου Δ.Σ το Σάββατο:
"Ανακοινώνεται ότι συγκλήθηκε έκτακτο Δ.Σ. για το Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011 και ώρα 14:00, με τα ακόλουθα θέματα ημερήσιας διάταξης:
1. Καθορισμός των ομάδων Α και Β, ως αυτές προέκυψαν από την 5/8/11 κλήρωση του πρωταθλήματος.
2. Διάφορα".
Ο Κώστας Πηλαδάκης, αποχωρώντας από την γενική συνέλευση, δήλωσε:
«Αυτήν τη κωλοτούμπα δεν την κατάλαβα. Λυπάμαι που υπήρξα πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας. Πετύχαμε τόσα χρόνια με μεγάλο κόπο να έχουμε μια επικερδή συμφωνία στην κεντρική διοίκηση. Όλα αυτά που κάναμε ήταν για το καλό του ποδοσφαίρου.
Σήμερα, τρεις ημέρες μετά από μια ομόφωνη απόφαση, κάποιοι έβαλαν τα μικροπολιτικά τους συμφέροντα πάνω από την απόφαση και δεν μιλούν για το καλό του ποδοσφαίρου αλλά για την πάρτη τους. Υπήρχε σύμφωνη γνώμη από την ΕΠΟ και τη Nova για τα τηλεοπτικά, καθώς δεχόταν την αύξηση των ομάδων σε 18. Ο καθένας είπε τις απόψεις του στο σώμα για το ποιος δικαιούται να παίξει στη Σούπερ Λίγκα. Επειδή θέλω να μιλάω για την ουσία, για μένα, αυτός που αδικήθηκε την προηγούμενη σεζόν, θα έπρεπε να επωφεληθεί, από τη στιγμή που υπήρξαν ομάδες που είχαν παραβατική συμπεριφορά ».
Σχετικά με τα επιχειρήματα της ΑΕΛ για παραμονή της στη Σούπερ Λιγκ, είπε: «Έχουμε τόσα πολλά δεδικασμένα που είναι υπέρ μας, όπως του Αστέρα Τρίπολης, μία ομάδα που έπεσε αγωνιστικά, αλλά παρέμεινε στην κατηγορία. Το ίδιο έγινε και στη Β’ Εθνική, με την Καλλιθέα. Ο ΟΦΗ συμμετείχε στα πλέι οφ, ενώ έχουμε στα χέρια μας και το χαρτί της UEFA. Αυτό το χαρτί ποιος το έλαβε υπόψη του; Η ομοσπονδία; Τι γίνεται με την UEFA; Υπάρχει όποτε μας βολεύει; Αυτά πρέπει να τα κρίνετε εσείς. Όλοι αυτοί που ευαγγελίζονται το καλό του ποδοσφαίρου, τους ενδιαφέρει κατά περίπτωση να βοηθάνε ημέτερους. Λυπάμαι πάρα πολύ που ήμουν πρόεδρος για έναν χρόνο σε αυτό τον οργανισμό».
Σε ερώτηση για τις ομάδες που διαφώνησαν στην πρόταση για τις 18 ομάδες: «Δεν γνωρίζω ποιες ήταν οι ομάδες που δεν συμφώνησαν. Αυτό που έμαθα ήταν ότι επρόκειτο για μικρή μειοψηφία που δεν συμφώνησε, ομάδες που δεν είναι λαοφιλείς. Δεν γνωρίζω ποιες ήταν ακριβώς. Καλώς ή κακώς, πριν τρεις ημέρες είχαμε πάρει μία απόφαση. Δεν υπήρχε λόγος να γίνει αυτή η κωλοτούμπα. Δεν τέθηκε ποτέ θέμα για το ότι η ομοσπονδία δεν βλέπει με καλό μάτι αυτή την πρόταση. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι άνθρωποι έκαναν στροφή 360 μοιρών.».
«Ο καθένας στη Γενική Συνέλευση τοποθετήθηκε. Ανέφερα τις θέσεις μας και μίλησα για όλα τα δεδικασμένα. Ήδη κάποιοι από τους κυρίους που ψηφίσανε, βασίστηκαν στα επιχειρήματά μας: Στο χαρτί της UEFA και στο ότι ο Αστέρας θα αγωνιστεί στην Σούπερ Λίγκα, ενώ είναι μία ομάδα που έπεσε αγωνιστικά».





STEVENIKO