[ ]
Πρόσφατες Αναρτήσεις
Και τώρα ποιον θα δικάσει αυτό το απίθανο δικαστήριο «εγκλημάτων πόλεμου»;
Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011 Posted by STEVENIKO


Μετά την a la Μουσολίνι εκτέλεση, σκύλευση του πτώματός του και δημόσια διαπόμπευση που επεφύλαξαν οι μεταβατιστές στον πρώην ηγέτη της Λιβύης Muammar Muhammad Abu Minyar al-Gaddafi- στην οποία συνυπεύθυνες είναι και όλες οι χώρες που στήριξαν αυτή τη νέα « σταυροφορία»- το δικαστήριο όπως αυτοαποκαλείται «εγκλημάτων πόλεμου» (ICC) ξαφνικά έμεινε χωρίς την ικανοποίηση της δίκης.

Με τον Gaddafi και τον επικεφαλής των μυστικών του υπηρεσιών Abdullah Al-Senussi νεκρούς (δύο από τους τρεις που είχε εκδοθεί ένταλμα σύλληψης) μένει μόνο ο γιος του και διάδοχος ο Saif Al Islam Gaddafi για να σταθεί ενώπιον της έδρας του Αργεντινού εισαγγελέα Luis Moreno-Ocampo. Φυσικά ούτε αυτός πρόκειται να τους κάνει τη χάρη.

Αναμφισβήτητα πρόκειται περί μιας μαύρης κωμωδίας. Ο Gaddafi ήξερε τι του επεφύλασσαν και έτσι σκοτώθηκε πολεμώντας. Το ίδιο θα πράξει και ο γιος του. Οι δυτικές δημοκρατίες αποδεικνύονται το ίδιο βάρβαρες όσο είναι και οι αντίπαλοί τους ενδεχομένως και παραπάνω.

Προς το παρών ο γραφικός εισαγγελέας του ICC θα πρέπει να περιμένει επ΄ αόριστο για μια δίκη που δεν πρόκειται να γίνει φρόντισε όμως να εκδώσει εντάλματα σύλληψης με ανυπόστατες και ψευδείς κατηγορίες. Ίσως ο Αργεντινός Luis Moreno-Ocampo θα πρέπει να κοιτάξει προς την πλευρά του ΝΑΤΟ εάν θέλει να έχει μια δίκη οπωσδήποτε. Αλλά αυτό είναι κάτι που δεν πρόκειται να κάνει καθότι μαριονέτα.



STEVENIKO

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη σας...

0 σχόλια for "Και τώρα ποιον θα δικάσει αυτό το απίθανο δικαστήριο «εγκλημάτων πόλεμου»;"

Leave a reply